Prašome palaukti, kraunama...
I. Pirminė buhalterinė apskaita:
• Sąskaitų faktūrų ir krovinių važtaraščių rašymas, koregavimas, administravimas, įskaitant siuntimą klientams, važtaraščių sukėlimą į sistemą;
• Užsakymų suvedimas ir sukėlimas į buhalterinę apskaitos programą „Pragmą“;
• Prekių brūkšninių kodų (barkodų) įvedimas, sukūrimas.
II. Papildomi administraciniai darbai:
• Dokumentų registras;
• El. pašto administravimas, nukreipiant el. laiškus atsakingiems asmenims;
• Korespondencijos administravimas (siunčiamų laiškų paruošimas, gaunamų laiškų administravimas);
• Biuro priežiūra, kanceliarinių prekių, vandens bei kitų administracinių prekių užsakymas.
Darbo užmokestis: preliminari numatoma suma 1000- 1300 €/mėn. (atskaičius mokesčius).