Prašome palaukti, kraunama...

 
PAREIGOS

KLIENTŲ APTARNAVIMO VADYBININKAS/-Ė

INFORMACIJA APIE DARBDAVĮ

Savo klientei, UAB Pakella, sėkmingai dirbančiai pakuočių prekybos srityje, ieškome naujo komandos nario.

Su įmone galite susipažinti čia www.pakella.lt

DARBO FUNKCIJOS IR ATSAKOMYBĖS:

  • Klientų aptarnavimas biure, padedant išsirinkti tinkamus produktus, paruošiant sutartis ar išrašant sąskaitas faktūras.
  • Įmonės vidinių dokumentų administravimas.
  • Pirminių dokumentų suvedimas į Navision sistemą.
  • Marketingo užduočių vykdymas, pagalba tiekimo ar pardavimų skyriams.
  • Kitų, vadovo paskirtų užduočių vykdymas.

REIKALAVIMAI KANDIDATAMS:

  • Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas.
  • Panaši darbo patirtis.
  • Darbo patirtis su Navision programa.
  • Asmeninės savybės: geri bendravimo įgūdžiai, organizuotumas, reprezentaciniai gebėjimai, atsakingumas.
  • Anglų k. ar rusų k. žinios.

DARBO SĄLYGOS:

Darbo užmokestis: 700 - 900 eur. atskaičius mokesčius ribose, priklausomai nuo kandidato kompetencijų.

Darbo vieta: Kaunas

Telefonas informacijai
Limitai
Jūsų CV laukiame iki 2021-07-31 d.
Telefonas informacijai
Limitai
Jūsų CV laukiame iki 2021-07-31 d.

Siųsti CV