Prašome palaukti, kraunama...

 

Mokymai
ir darbuotojų ugdymas

Darbuotojų ugdymas ‒ neatsiejama sėkmingos organizacijos dalis, kuomet darbuotojai turi išmokti greitai prisitaikyti prie besikeičiančios aplinkos (technologijų, klientų poreikių, pavaldinių/kolegų brandos lygio).

Siekdami tikslingai panaudoti mokymams skiriamas lėšas, organizuojame:

tęstinio pobūdžio (tuomet gaunamos ne tik žinios, bet pradedami ugdyti ir  įgūdžiai);

mokymų turinį pritaikome pagal darbuotojų ir organizacijos brandos, kompetencijų lygį;

klientui pageidaujant vykdome tolimesnį mokymų palaikymą – stebėseną, kaip įgytos žinios taikomos praktikoje (darbuotojų šešėliavimas), koučingas.

Mokymai:

DARBO SANTYKIAI, KAIP JUOS VALDYTI?
Mokymai skirti gamybos meistrams/vidurinės grandies vadovams, norintiems pagerinti vadovavimo kompetencijas ir su darbuotojais dirbti efektyviau.
TAPTI LYDERIU: MISIJA ĮMANOMA.
Lyderystės ugdymo programa meistrams ir įvairių lygių vadovams, norintiems atskleisti vidinį lyderį ir geriau susikalbėti su žmonėmis (įtakos darymas, įgalinimas, motyvavimas ir efektyvi komunikacija).
PARDAVĖJO ARSENALAS
Mokymai skirti pardavimų komandoms, norinčioms pagerinti pardavimų rezultatus.
GRĮŽTAMASIS RYŠYS IR DARBUOTOJŲ VERTINIMAS
Mokymai skirti vidurinės grandies vadovams, meistrams, norintiems išmokti efektyviau komunikuoti ir teikti grįžtamąjį ryšį (motyvuojantis įvertinimas ir ugdanti kritika)
EFEKTYVI TARPUSAVIO KOMUNIKACIJA IR BENDRADARBIAVIMAS TARP PADALINIŲ.
EMOCIJŲ VALDYMAS

Kitas mokymų tematikas galima derinti pagal Jūsų organizacijos poreikius.

bt_bb_section_bottom_section_coverage_image