Tapti lyderiu: misija įmanoma

Norint tapti geresniu vadovu, galima perskaityti begalę knygų, kasdien susidurti su sudėtingomis situacijomis ir iš jų mokytis metų metus bei kasdien sau kelti klausimus:

Kaip padėti pavaldiniams pasiekti rezultatų?
Kaip padaryti, kad nereiktų priimti sprendimų už kitus?
Kaip išugdyti nuovokumą, savarankiškumą ir atsakomybę?
Kaip planuoti darbus, kad viską suspėtumėte?
Ką daryti, kad nereiktų gesinti nuolatinių „gaisrų“ bei susidurti su nenumatytomis situacijomis?

 

Šie ir dar begalė kitų klausimų kasdien kamuoja visus pasaulio vadovus. Ar įmanoma rasti atsakymus? Tikrai taip!

Rugpjūčio. 8 d. Klaipėda

Ko išmoksite praktinių mokymų metu

Išsigryninti savo lyderiškas savybes ir sustiprinti savo savybių efektyvumą
Skirtingų vadovavimo technikų skirtingose 7 komandos vystymosi stadijose
Taikyti 2 skirtingus vadovavimo modelius
„5 suvokimo pozicijas“ vadovavime ir 4 jų taikymo principus sau bei kitiems
5 skirtingus veiklos delegavimo metodus
6 skirtingus motyvacijos metodus (paremtus neurologiniais lygiais)
Sužinosite, kaip jūs reaguojate į grįžtamąjį ryšį
3 būdus, kurie padės priimti grįžtamąjį ryšį
Pradėsite ruošti asmeninio augimo planą

SEMINARO TRUKMĖ 8 ak. val.
SEMINARO KAINA: 399 EUR (į kainą įskaičiuotos kavos pertraukėlės, pietūs, dalomoji medžiaga, sertifikatai)
Pirminė registracijos kaina 249 EUR – TIK iki rugpjūčio 2 d.!

PROGRAMA

8:30–9:00 Dalyvių registracija ir kava
9:00–10:30 I dalis Kuo skiriasi lyderystė ir vadyba (management_as)
Lyderių tipologija, unikalumas veikloje
Silpnosios ir stipriosios lyderio savybės
Vadovo lyderiškų savybių ugdymas
10:30–11:00 Kavos pertraukėlė
11:00– 12:30 II dalis Grupės poveikis lyderiui ir lyderio grupei
Taktinis ir strateginis vadovavimas
Organizacijos vystymosi stadijos ir lyderio augimas bei transformacija
Vadovavimo suvokimo pozicijos besivystančioje organizacijoje
12:30–13:30 Pietūs
13:30–14:30 III dalis Grįžtamasis ryšys: sąvoka, procesai ir psichologiniai aspektai, darantys įtaką grįžtamojo ryšio priėmimui bei teikimui.
Konstruktyvi ir ugdanti kritika, padedanti pasiekti pokyčių.
Emocinio grįžtamojo ryšio valdymas.
Asmeninis grįžtamasis ryšys ir tikslai asmeniniam augimui.
14:30–15:00 Kavos pertraukėlė
15:00–16:30 IV dalis Motyvacija, įsitraukimas, nurodymas, delegavimas, kontrolė skirtingose pozicijose
Neurologiniai lygiai vadovavime
Naujų suvokimo modelių taikymas
Įtaka skirtinguose elgesio modeliuose
Tinkamos vadovavimo strategijos pasirinkimas ir pritaikymas
16:30–17:00 Apibendrinimas, pabaiga.

Lektoriai

Vygandas Rutkauskas – verslo, lyderystės ir pardavimų kompetencijų ugdymo treneris, turintis 20 metų organizavimo ir vadovavimo verslui, bei 10 metų konsultavimo ir mokymų patirties. Savo mokymuose didelį dėmesį teikiu praktiniam įgūdžių formavimui, per praktinius pratimus su gyvenimiškais pavyzdžiais, kuriuos nuspalvinu lengvai kuriama emocine aplinka. Sudėtingas temas pateikiu išsamiai ir suprantamai, o mokymus paverčiu įtraukiančiais ir atsimintinais. Tai leidžia pasiekti net ir demotyvuotą ar tobulėjimui neparuoštą personalą. Didžiausią svarbą savo veikloje skiriu kliento užduotims ir siekiamam rezultatui.

Mėgstamos sritys, kurias galima skaidyti į atskiras įdomias temas:

  • Komandos formavimas ir stiprinimas
  • Vadovavimas ir valdymo menas
  • Lyderystės
  • Įtaigi vidinė ir išorinė komunikacija
  • Viešas kalbėjimas
  • Derybos
  • Pardavimai B2B, B2C
  • Konfliktų valdymas
  • Motyvacija

Išsilavinimas ir kompetencijos: KTU verslo vadybos magistras bei transporto inžinerija. ICTA NLP ir Koučingo treneris, ICF koučingo specializacija, praktinės psichologijos „Socialinė panorama“ sertifikuotas specialistas, „Eneagramos“ meistras.

Vilma Šimaitienė – psichologė-koučerė-personalo praktikė, UAB „Veiklos valdymo sprendimai“ direktorė, turinti daugiau kaip 14 metų praktinio darbo su žmonėmis patirtį.

Kiekvienas klientas lektorei yra ypatingas ir įdomus, su savais klausimais, rūpesčiais ir tikslais. Tad vedant mokymus yra svarbus individualus kliento pažinimas, leidžiantis suderinti teoriją su „gyvenimiškomis“ organizacijos situacijomis. O siekiant užtikrinti realius pokyčius yra siekiama tęstinumo ir pokyčių monitoringo.

Mokymų temos:

  • Darbo santykiai ir jų valdymas,
  • Personalo valdymas ir įtraukimas,
  • Efektyvus grįžtamasis ryšys,
  • Ugdanti kritika ir emocinio grįžtamojo ryšio valdymas.

Specializuojasi: darbo santykiai ir jų problemų sprendimas, darbuotojų įtraukimas ir ugdymas, efektyvumo didinimas, grįžtamasis ryšys ir kritikos valdymas, komandinis dabas ir bendradarbiavimas, darbuotojų kompetencijų vertinimas, tyrimai.

Klientų atsiliepimai